«Blood of grapes» wineКонцепт вина «Blood of grapes»

  • 23 мая 2013

Agency: Bolimond
Client: self-promo project

The black-and-white bottle is shaped like an anatomical heart complete with superior vena cava and aorta, the interiors of the vessels painted a shocking red. An appropriate tagline, “from the heart of France,” continues to play on the cardiac theme, as does the red label that guarantees the drink’s Rhesus factor to be Rh+.

Концепт вина «Blood of Grapes»

Концепт вина «Blood of grapes»

Концепт вина «Blood of grapes»

Концепт вина «Blood of grapes»

Концепт вина «Blood of grapes»

Концепт вина «Blood of grapes» Концепт вина «Blood of grapes»

Агентство: Bolimond
Клиент: селф-промо

Концепт вина «Blood of Grapes»

Концепт вина «Blood of grapes»

Разработчики:
Константин Bolimond — арт-директор

Комментарий:
Дизайн бутылки и нейминг французского вина BLOOD of GRAPES основаны на простых и вполне очевидных ассоциациях. Вино — кровь винограда, сердце – сосуд для нее. В поддержку общей концепции звучит и слоган » from the heart of France».

Концепт вина «Blood of grapes»

Концепт вина «Blood of grapes»

Концепт вина «Blood of grapes»

Концепт вина «Blood of grapes» Концепт вина «Blood of grapes»

Вам понравится


Подать работу

Расскажите нам о своем дизайне, и мы расскажем о нем миру

captcha

Осмысленно заполненные поля повышают шанс на публикацию
Сила в деталях - поделитесь ими!

Submit project

Tell us about your design and we'll tell the world about it

captcha

Meaningful filled form increases the chances of publication.
Strength in details - share them!